ÄNTLIGEN.

Igår kom Johans pappa o Carin hit, dom hjälpte oss att få upp tapeterna, det blev så jävla bra, vi blev helnöjd !!!=) Och efter att tapterna va uppe så skruvade vi ÄNTLIGEN ihop VÅRAN nya säng... med extremt SKÖNA madresser...vi har sovit som kungar både jag och Johan inatt =)
Idag har jag en tvättdag, passar ju bra i det här vädret, passar även på att röja undan lite här, skräp och kartonger är det överallt....

Btw, är det nån som vill börja på vattengympa?? Det är korpen som har, med fart och fläkt till rockig musik, hehe... jag får inte med mig någon...=( Nån som e sugen? Kom igen nu!!!!


Nu väntar jag på Sandra, ska umgås med mig i mitt tvättande...=)
Och ingen USB kabel har jag hittat heller, det är ju så jävla typiskt.... Nej, nu ska jag kilan er, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback