Utmanad.


Utmanad
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag blev utmanad av Mariana,
http://EmelieNorinStrandberg.blogg.se/ , på följande:
Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa.

Så här listar jag 7 saker om mig själv

1. Jag är beroende av nässpray, klarar inte av en täppt näsa.

2. Måste alltid bädda upp sängen innan jag lägger mig så den ser inbjudande ut, halva täcket uppdraget.

3. Är sjukt rädd för att misslyckas och göra fel och bryr mig nog för mkt om vad andra tycker/tänker.

4. Mamma, pappa & syrran är dem som står mig närmast.

5. Jag pratar väldigt ofta bebis språk med Johan =P

6. Jag älskar att kvällsfika, helst så sent som möjligt då det är som sämst att äta =P

7. Jag älskar vinter/jul och allt som hör till =)



Jag utmanar;
AK, Elin.N, Felicia, Emma.L och Malin.



Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken malin menar du? ;O

Postat av: Sandra F

Vem är Emma.L? :)

2008-11-20 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback