Matte.

Jag fick alla rätt på provet, yeeeej=) Iochförsig va det bara några få tal men ändå=P Jag har delat upp det så jag tar en sak i taget, nu är jag inne på procent talet okänd, och vem fan kommer ihåg hur man ställer upp i trappan? Eller i liggande stolen eller va det heter? Hua! Jag ska ha prov i det på Tisdag, sen har jag bara ett prov kvar, det lättaste=)


Tro vad man ska hitta på idag dåe? Det är skitfint väder så jag tänkte ta mig en promenad. Min vinterdress får jag inte på mig, varken täckbyxorna eller jackan...Och vantarna har jag slarvat bort (vad annars).
Jag har bara en jacka jag kan ha nu, har ingen finjacka jag kan ha heller =(


Usch, jag känner mig lite obekväm idag, inget känns rätt och jag känner mig ynklig och lat. Har lite ångest över allt som måste köpas ... Det är både julsaker, julklappar, skötbord, bilbarnstol, kläder, klippning, julklänning, födelsedagsprsenter... ja det är verkligen hur mkt som helst!
Vet inte riktigt hur det ska gå, men konstigt nog brukar det alltid lösa sig...Hur omöjligt det än verkar.


Nåväl, nej nu ska jag borsta tänderna och bege mig ut....


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja, du är rolig du........

2008-11-20 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback