Godmorgon!

Det blev en bra dag igår =)

Jag har även bestämt mig för att boka en klipptid i Fränsta faktiskt, längesen jag klippte mig där nu, men det blir bara toppning, nu ska jag spara ut mitt hår, (hur många gånger har man sagt det?)..Sen, min utväxt är inte att leka med ska ni veta!

Middagen hos Johans farmor va hur trevlig som helst, hon bjöd på skinkstek och blåbärspaj till efterrätt=) Precis när vi skulle åka fick vi ett litet paket, hur gulligt va inte det =D??!! De va en jätte fin julduk och 5st ljus med ljushållare =)

Våran shoppingrunda va stressig men vi hann med de viktigaste... en ny kabel och kedja till kökslampan som vi ska förlänga, tandborsthållare, vinglas, en förvaringsbox och en sak till som jag tusan inte kommer på..(?) Jag handlade även en ny tunika och en stor, mysig kofta =)

Sedan begav vi oss på föreläsningen, är så himla glad att vi gick på den där för nu känns det som att man är med "i leken" lite mer än förut.... Dom tog upp om förlossningen, olika skeden där, olika smärtlindringar, kejsarsnitt, vårdhotellet, visade bilder på nya förlossning-avdelningen, ammning, första tiden med barnet, när man ska åka in och lite annat... den höll på i 2 timmar så det va rätt så mkt att ta in...=) Men himla intressant!!!!!!

Efter det åkte vi ner till mammi och kvällsfikade innan vi brummade hemöver.


Nu väntar jag på att kl ska bli tio, för då kommer Johan hem och vi ska äta frukost ihop =) Sen börjar jag jobba halv 3, så vi syns inte fören ikv =*(
Sen måste jag plugga också, jag har nämligen prov på fredag, sista rycket på medicinsk grund. SKÖNT.

Kommentarer
Postat av: Johan hjorth å titta det är johan hjorthhhh!!

En klocka, till köket. Det var den sista grejen :) du är bäst utan protest pusspuss

2008-11-12 @ 11:26:22
Postat av: Pappi

FAAN va bra En kedja till lampan Ska bli kul å se

2008-11-13 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback