Äntligen helg!

Älsklingen kom hem vid tio, och vi åt en brak frukost ihop, mannegrynsgröt och helt otroliga mackor =P
Sedan gick vi tillsammans framöver, Johan på jobbet sitt igen och jag upp på skolan och gjorde sista provet, OCH JAG SKREV PÅ ALLT =) Det kändes förjävla bra! Efter provet började jag med matten, jag verkligen HATAR matte, blir frustrerad bara jag tänker på det! Usch och blä . . . jag har mkt lättare för huvudräkning än uppställning av tal, vem fasiken kommer ihåg hur man räknade sånt? Hmm... onödigt.


Nu är jag hemma, nöjd och belåten efter två ostmackor till lunch=) Ska snart hoppa in i duschen... och vänta på hjärtat=)
Vid 4 kommer Johans mamma hit och plockar upp oss, sen hem till dom på Näset, sedan brummar vi ner till stan, först ska vi 3 ut och käka, sedan ska vi på Södra Berget på Julshow, ååååå det ska bli så himla mysigt =)



Jag tänkte ha på mig min nya tunika, en svart/vit, och en vit kofta till den.... och nån slags håruppsättning läre väl bli. Kanske man ska locka håret, får se om jag orkar göra det... Johan får hjälpa mig=)
Kort med resultatet kommer senare, har ju bara JOHANS kameramobil nu....hmmmfffpp!



Imorgon får jag fin främmande... BOMSIKKA BOOOOM!=) 


På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback