Solbränna!!

Ah, hur bra mår man inte av lite solbränna??? =) Solen skiner, vindstilla på vattnet, jordgubbar, exotisk frukt, philadelfia och kyckling klockan elva på förmiddagen.... Så har min och mammis dag/morgon sett ut, LOVELY!!! Löst korsod, haft fötterna i vattnet samtidigt som vi ligger på bryggan, det är livet!

Lunchen igår blev en sallad och middagen blev broccoli, potatis och köttbullar, + massa frukt till mellis.
Sedan på kvällen drog jag och mammi på oss joggingskorna och joggade/gick runt byforsen, så himla fin slinga där!!! Förra året orkade jag lätt springa runt hela, nu orkade jag bara halva.... Men det blire snart ändrig på =)
image16

Nu sitter jag och väntar på Johan som ska hämta mig, sen pyser vi upp till Ånge och ska jogga forsen runt och springa nån jäkla hinderbana, haha... ja vi får se hur det går =)


Ska jag vara ärlig så blev det en liten baugette (verkligen en liten, sant) till kyckling.... jag tänkte inte skriva det först, hahaha... vad löjlig man är! Men ja, jag känner mig ändå duktig, än så länge.


Middagen idag ska jag laga, åt mig och Johan... det blir saffrans spaghettie med rökta musslor, räkor och tomater...som en gryta typ! Och så självklart en rejäl god sallad med vindruvor och lite smått och gott i =) Mitt favvorecept!!!


Ha en fortsatt solig dag allihopa, för det ska jag ha =) Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: AK

Heej heej hej! Nu så therese så är jag och min lilla älskade familj också stanisar. Sitter i lägenheten, helt slut, har grejat hela dagen. ska till ånge imorn, hoppas vi ses. Puss söt!

Postat av: Faster

Hej!

Längesen. Vad duktig du är..jobbar, tränar, pluggar. Jag blir impad. Visst.. jag håller med dig..men blir man lyckligare med mycket pengar? Är inte familj, hälsa mm det VIKTIGASTE för om man inte har det..vad ska man med pengar till då? Kom å hälsa på så får vi diskutera vidare. Puss på dig! Hälsa Johan

2008-06-09 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback