Oj.

Då va midsommar helgen över, mkt trevligt har det varit =) Jag va fyllechaffis hela helgen, på lördagen va vi och badade nedanför stölle o mira, mkt roligt och KALLT!!!!

På eftermiddagen åkte jag o hjärtat ner på näset och åt god middag hos hans mamma, mkt trevligt =) Sedan tillbaka till Stölle & Mira, och sedan åkte vi hem runt tolv för jag va så himla trött. Jag somnade så fort jag la ner huve, och sov ända till kl 1 idag... och sedan när vi tittade på film så somnade jag till en timme också... är så himla trött, helt sjukt!!!


Nu blir det jobb mån, tis, ons & tors... sen på fredag åker jag o älskling eventuellt till sthlm och hälsar på Maria & Micke =) SKoj skoj. Massa jag ska fixa i veckan också, bl.a o boka tid hos tandläkarn =( Jag har gnisslat bort en STOR flisa på en kindtand, ända ner till roten... + alla andra tänder som det är flisor borta på, dock inte lika mkt då... men jag grämer mig för att gå dit, jag menar.... det är ju så himla billigt.... (?)  Men jag vill ju fan inte bli tandlös.....


Näe, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner till kojjs, börjar 7 imorrnbitti!


Gonatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag sitter fortfarande o flinar för mej själv ;) Hua, jag är så glad!

Postat av: Emmis

Jag tänkte att de jag umgås med har facebook eller läser min blogg nån gång ibland och ser då att jag är hemma och vill de träffas kan de också höra av sig! Och du jobbar eller är uppe i Ånge hela tin så jag tänkte att du hinner säkert inte träffa mig. Sedan när jag kommer hem äre bara skönt att vara hemma. Idag var första gången sedan jag kom hem som jag gick på stan. Annars har jag hållt mig hemma i STöde och folk har kommit hit och hälsat på mig. Men jag ska till stan imorn. Gå på IKEA med syrran på dan och gå och käka middag med Stina på eftermiddagen. Men jag skulle kunna ta en senare tåg hem till Stöde så kan jag hälsa på dig i "ny lägan" ? Vill ju så klart träffa dig!! eviheter sedan sist, typ 8-9 månader.. Jag åker hem igen på torsdag.

2008-06-24 @ 23:31:07
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback