Nu kan jag inte...

Helgen, ha varit bra, jag o Johan ha myst hela helgen, sovit, sovit och sovit, och mått dåligt i magen (jag).
Idag kom Helene & Roger förbi på rabarber paj, vanilj sås och kaffe =) Mkt trevligt, vi trivs så bra me dom =)

Sedan tog vi en prommis ner på stan, handlade en fullkornhamburgare och satt oss på en filt nere vid ån i solen, jätte mysigt. Skulle egentligen ha följt med han och hans polare på bio ikv, men jag orkade verkligen inte. Känner att illamåendet börjar krypa fram igen...


Imorgon ska jag ta mitt pick & pack och hälsa på AK och lille Neo hade jag tänkt =) Sedan i veckan ska jag och Johan titta på lägenhet, i Ånge. Jaa, jag ska flytta dit, jag ska pendla sista tiden till skolan här i stan... kommer bara gå 2 dagar i veckan ändå så.

Jag älskar Johan så otroligt mycket, hatar att inte ha han vid min sida =/ Tiden går så otroligt sakta. Jag grät då han åkte förut...  Vill inte vara utan han en sekund, speciellt inte nu.
Detta är så stort, så himla stort =D Ingen är lyckligare än vi.


Nu ska jag kika vidare på filmen.

All min kärlek idag går till Johan, Helene & Roger !




 


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaså så du ska bli en Ångebo=) haha det var som attans=) då kanske man ser skymten av dig lite oftare=) Kraam kram

Postat av: Helené

Hela min veckas kärlek går till dej Therese :)



Du o jag ;)

2008-06-29 @ 23:35:42
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Emmis



Glad jag blir för eran skull när jag läste att du o johan ska flytta ihop!! fan va skoj! När blir det flytt isf då, i slutet av sommarn eller?

Du svarade aldrig på mitt sms som jag sickade i torsdags?

Hoppas allt är bra annars!

2008-06-29 @ 23:50:32
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se
Postat av: AK

Oh neeej, ska du flytta till Ånge :( Meen ja är sååå glad för eran skull, om du mår bättre i veckan så kan vi väl träffas då? Saknar dig också, nu var det alles för länge sen!!

2008-06-30 @ 14:02:01
URL: http://annaK.bloggaggratis.se
Postat av: Johan Hulkenkvistson

All min kärlek går alltid till dig gumman! Hoppas verkligen du mår bättre snart tycker synd om dig.. Men det får det vara värt i slutändan =) Pussar och kramar

2008-07-01 @ 22:49:05
Postat av: MORFAR

Usch.Du mår ju illa hela tiden.Tycker synd om dig

2008-07-03 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback