Fredag

Upp halv 8, duscha, göra sig fin och dra på klänningen för att sedan ta tåget till Fränsta, då syster min går ut 9:an... stora hon =) Sedan ska pappi driva upp mig till Ånge igen innan 1, möta upp Johan o hans familj och stå vid trappan då Jim tar studenten! Sedan blir det fest nere på Forsön.... =) SkojSkoj....


Sitter här alldeles själv då hjärtat mitt e på jobbet.... men han ska bara jobba till kl 3 inatt, vem vet? Kanske jag är vaken då???=) Bara två timmar kvar...iiiihhhh! Jag är världens lyckligaste tjej.

Förut ikväll fick jag ett mms, en bild på min goda vän Jennys nyfödda bebis! En liten pojke blev det.... så himla söt!!!!!!!!! Saknar Jenny så himla mkt =( Måste åka o hälsa på....


Well.... nu ska jag se Jerry Springer.... gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback