Dåså.

Då va helgen över. Jag har haft sinnes-sjukt roligt, så jääävla underbar stämmning, sköna människor och strålande väder.
Fredagen va bäst, enligt mig... Fick äntligen se Dj Luna, vilket va en upplevelse. Man pumpade som om det gällde livet =D Vilket resulterade i 492568 vattenblåsor på fötterna och en enorm träningsvärk.

image10


Lördagen satt vi uppe på sol-deck, där spelades det underbar musik, ölservering, mat och solen stekte på oss. Vi tog oss även en tripp in till Tallin, käkade middag och kikade runt lite. Och sedan tillbaka till soldeck. Sedan dansade vi där till solnedgången, det va en magisk känsla ska jag få be och tala om!!!!!! Verkligen alla dansade!

image11



image12

image13

image14
image15





Idag ska jag ta mig iväg på träningen, puls-spinning tänkte jag gå på! Hoppas det går bra, trots mina blåsor=S
Imorgon äre skola hela dagen, sedan ska jag nog åka hem till mammi i Ljunga!!!!!!!




Det får räcka för idag!

Kommentarer
Postat av: Helené

Va söt du är :)

Postat av: Bomsikka

huuualigen så jag längtar tillbaka=D
Tack gumman för att du drog med alla på båten.. oförglömligt!! puss, love you

2008-06-04 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback