Då va det åter Måndag

Jag är kvar i Ånge, och blir det hela veckan=) Skööönt!

Jaa, i helgen vare Träslaget.... blev nån öl och utan skandaler!!!=) Har haft det skit mysigt hela helgen verkligen.... Ätit god mat, sprungit hinderbana, badat, grillat, skrattat och solat!! =)
Felicia va med en sväng på lördagen också, de va jätte roligt =) Äntligen har hon blivit stor hon också =P Mindre än 2 år kvar sen e hon vuxen på riktigt =)
Igår låg jag, Elin, Hybiz, Johan och Frazze på vojen och solade ett bra tag, skvallrade lite om gårdagen och sådär!=)

Tro vad man ska hitta på idag då?? Johan har jobbat natt så han sover som en stock.


Vad det gäller maten i helgen så har jag fuskat lite.... de kan ju inte gå bra jämt, heh! Men nu är det ny vecka och nya tag!!!
Kanske man ska ta och hälsa på mor o far kanske?? Jag vill ju åka MC!!!



Och tack faster för din fina kommentar =P Näe, du har nog rätt.... men pengar löser många problem, inte alla, men många =)


Näe, nu vaknar hjärtat så jag ska krama han nu =)

Bjuder på lite bilder sen helgen =)






















Kommentarer
Postat av: Emmis

haha va snygg du är i mustasch!! Stödjer ni det dära mustasch-kampanjen :P

Postat av: Emmis

haha va snygg du är i mustasch!! Stödjer ni det dära mustasch-kampanjen :P

2008-06-09 @ 16:17:46
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se
Postat av: Emmis

haha snygg du är i mustasch!! Stödjer ni det dära mustasch-kampanjen:P

2008-06-09 @ 16:19:09
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se
Postat av: Mari

va roligt de va att träffa dig på efterbränningen i lördags. :)

kram/ Mari

2008-06-09 @ 22:52:15
Postat av: Emmis

haha varför blev det tre kommentarer av samma! skumt :)

2008-06-09 @ 23:30:05
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback