Äh...

Maten och träningen har funkat som den ska, hittils av veckan. Glömmer bort att skriva blogg nuförtiden, ska bättre mig så ni era nyfikna människor har ngt att läsa ;)


Jo, jag och Johan gjorde våran lilla egna surströmmings-skiva igår =D Gick och plockade blommor, kokade färskpotatis, hackade lök, gräddfil och såklart surströmming.... Åsså dukade vi upp fint på balkongen med duk o grejjer =)

Jag trodde jag skulle vika mig dubbel alltså....så mkt skrattade jag. Johan skulle öppna suströmmingsburken, och säger precis innan han öppnar..."tänk om det skulle spruta rätt i ansiktet på mig"...vad tror ni händer???? DET SPRUTAR MED EN JÄVLA KRAFT RAKT I FEJSET PÅ HAN!!!!!!!! hhahahahahhaha.. och HELA kläderna.... hans ansiktuttryck kommer jag bära med mig till graven... jag trodde helt seriöst att jag skulle skratta ihjäl mig... på riktigt.... åh herreguuuuuud va jag skratta =D=D=D=D=D=D==D=D=D=D

Ja, efter maten fyllde vi badkaret med vatten och bubbel och badade, kanske hur mysigt som helst ;) Sen tog vi oss en rask promenad och köpte tuggummi.... kunde ju behövas efter maten =P


Sen har vi myst exakt hela tiden tills han gick på jobbet =) Fast jag tog en paus då och då och spelade tetris, haha!
Oj vad jag e kär, jag har aldrig skrattat såhär med någon förut.... han e inte bara min pojkvän och mina stora kärlek, utan också men allra allra allra allra bästa vän!!!! Jag kan inte ha det bättre!




Nu vill jag ha helg känner jag, fulllspäckat denna helg också! Jims student på fredag, middag hos päronen på lördag, sen iväg till Stöde och sitta barnvakt åt mina små söta kusiner!!!=)
Sen nästa vecka börjar allvaret.... JOBBA JOBBA JOBBA, ända fram till september.... heltid dessutom, vilket jag behöver.... =)

Nu idag har vi vart o fikat på konsum med sandra, handltat lite åt Jim, och nyss har vi gått forsön runt och nåägra varv runt hinderbanan... najs!


Näe, nu ska jag hjälpa hjärtat i köket, vi ska äta räksallad med ägg, mörkt bröd, fettfri dressing och vatten till, mumma=)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback