Ont Ont Ont

Igår trodde jag bokstavligen att jag skulle krevera, precis innan vi skulle lägga oss i sängen... jag fick så fruktansvärt ont i ryggen! Det där med ischias är inte att leka med. Jag kunde varken sitta, stå, ligga eller röra mig så brände det i halva ryggen...nedre delen... jag har sovit som en stel pinne inatt. Som tur är så känns det bättre idag, fast inte mkt!

På mvc gick det bra, nu ligger han neråt med lillhuvet iaf... och hjärtat slog som det skulle =) Och allt annat såg bra ut...

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem från jobbet, vi ska gå på affärn och handla lite saker som fattas till min super goda maträtt jag ska göra till middag... "Saffrans pasta"

pasta
saffran
räkor (med skal)
rökta musslor
grädde
cream freish
tomater
vitlök
salt & peppar


Så jääääkla gott! En av mina favoriter! Efter maten blir det en halvtimmes vila innan jag ska sticka iväg och jobba nån timme... Och jag är även klar med min hemskrivning i psykratri... SKÖNT!

Nej, nu ska jag göra mig klar tills han kommer.... Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: J Hjorth

Väldigt god mat det där! Lite synd att jag ska inbilla mig att jag får fläskläpp och att det kliar i halsen av musslorna bara! ;-) Nu kryper vi till kojs faaan va skönt!! ÄLSKAR DIG!

2008-12-16 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback