Ö-sund.

Har precis duschat och gjort mig lite fräsch!!

Jag och Johan skulle ju åka till Fränsta och bubbla ikväll, bubbelpoolen har ju varit trasig i flera år känns det som, så jag tog för givet att den va fixad. Tro ni den va lagad? Nope! Den va fortfarande trasig.
Men jag tänker inte ge mig, JAG SKA BUBBLA OCH BADA! Och eftersom Johan slutar tidigt idag så kom vi på den smarta idén att åka till Östersund på badhuset där, perfekt, nybyggt och allt =)

Så nu sitter jag och väntar på han, först ska vi luncha på thai... sen brummar vi uppöver! Mysigt värre...Bara jag o hjärtat=)

Återkommer då vi e hemma kanske...


-AK... vi tar lunchen nästa vecka!


Och Elin? Klart, bara att titta in det =)


På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback