Matteprov och andra prov...

Har jobbat tisdag-onsdag, och med all denna snö som har kommit kunde det inte bli annat än jobbigt att jobba =P Pölsa i snön, upp för backar som man inte tog som fram med bilen, och körde fast det gjorde man lite överallt. Men det gick ju bra som tur va.

Har somnat vid halv 9 båda kvällarna, helt slut som artist. Vid 9 kom hjärtat hem på lunch, fixade frukost som jag klev upp till =) Sedan gick vi fram på byn tillsammans, uträttade lite ärenden,  gjorde alltså av med lite pengar, som jag hellre ahde lagt på ngt annat... menmen. Nu är jag hemma och har suttit med matten ett tag, klockan ett har jag sista provet på kursen, snälla håll tummarna för min skull!
Klarar jag det inte kommer hela dagen bli förstörd, hela julen med för den delen! Men det känns bra, jag hoppas innerligt att jag klarar det.


Ikväll/idag ska hjärtat iväg med Krille på hockey i Timrå, undra vad jag ska sysselsätta mig med... nånting lär man ju hitta på.


Nu i helgen har vi absolut inget planerat, första gången på väldigt länge känns det som. Och ledig är jag också, och inget prov så trycker på då... (förhoppningsvis).
Nej, nu har jag inget att blogga om... Vi hörs!

Vilka är ni som läser förresten?=) Jag har nästan huñdra besökare per dag.... vilka är alla?!=)

Kommentarer
Postat av: Johaaaaaan

Lite planer är det väl ändå i helgen, jag ska repa på lördag och sen äta julbord på kvällen! Så du inte glömt det =) Och dom där 100 som läser står jag för ungefär 80 av.. haha näädå! Älskar dig tjockmage och gogumma puss!

2008-12-04 @ 13:10:41
Postat av: Elin

Jag har också mellan 80 o 100 varje dag, vilka är alla liksom? O på blogga gratis så kan man ju se referenser, vart alla kommer ifrån, vad de söker på osv.. Ja jag är en av dina 100 iaf. Hoppas du fixade provet! Puss

Postat av: Kristina

Provet kommer att gå galant :) Jag är en trogen läsare, men det visste du väl redan? :) Pussis

2008-12-04 @ 15:19:53
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: catrin

jag är mammaledig och lite att göra, så jag är en av dom läser... två med Loke då ;)

2008-12-04 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback