Lycklig.

Igår va en helt meningslös dag, vi gjorde absolut inget mer än att sova middag och varva det med ätning, haha!
Vid 8 gick vi över till Crille och kikade på hockey, en inte sådär överdrivet spännande match! Men de va trevligt...

Idag har jag hunnit med att bli arg och svurit åt försäkringskassan, dom har öppet här i Ånge 1 DAG i veckan, och idag va de "öppet" men obemannat, HAHA!? VI stövlade hem igen, satt i kö till försäkringskassan i 50 min tills vi kom fram, och jag får prata med en gubbe som måste ha saknat övre tandraden, jag säger ju det, det är bara problem när man har med dom att göra! Men nu är alla papper inskickade, jag chansade mest när jag fyllde i hur många dagar osv jag ville ha i föräldrapenning... hur jävla lätt är det att veta då jag inte ens vet med 1 00% hur mkt pengar jag får om dagen???=) hmmm... nåväl, man kan ju ändra det till nästa period man söker.

Vi kom nyss hem från Patrik och Viktoria, vi har kikat på film och svullat en massa onyttigheter... trevligt.

Imorgon kommer Tjohanna upp hit rätt så tidigt, och då ska vi iväg och handla nyårsmaten, jag o älsklingen ska nämligen till henne och Henke i Borgsjö och fira in det nya året där, med 3-rätters och mys=) Det ser jag framemot...
Jag har även sagt ifrån mig jobb 1-2 januari, känner att nu kan jag verkligen inte jobba mer, Johan får ju till o med ta på mig skorna, haha!!
 Lillen där inne rör om exakt hela tiden... får inte sova på nätterna heller, för rör han inte om så drömmer jag om han=) Ååååå vad vi längtar efter han, nu är jag inne i v.34... det är ju inte klokt vad tiden tickar iväg...


Idag har jag haft världens skrattattack, och med/åt vem om inte min stora kärlek??? Jag skratta så jag fick träningsvärk och rösten lät som kikhosta.... jag skrattar hela tiden när jag är med Johan, jag älskar han oändligt!!! =) Han är bäst!


Nej, nu ska ni få några magbilder!











Älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gud vad stor du är nu :) Men du har världens vackraste gravidmage!! Gott nytt år vännen! Puss

Postat av: Emmis

Fin magen! Har du inte fått en enda bristning?!= )

2008-12-30 @ 23:49:21
URL: http://emmish.fjongstock.com
Postat av: Elin

Hahaha, det ser fortfarande helt overkligt ut framifrån, som att de ska spricka! :) Härligt att du skrattar mycket. Igår var vi hos Ms päron, jag trodde jag skulle svimma av skratt åt M.. Också är det bara sånna sjuka skämt som man inte kan ha kul åt med någon annan. Kärleken är underbar! Puss på dig lillen!

2008-12-31 @ 12:24:25
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback