Jul i vårt hus!

Förra veckan jobbade jag varje dag... längre dagar än planerat, så idag så jag ifrån mig jobb, jag va helt färdig som artist igår kväll på jobbet!
Vaknade ändå vid 7 imorse, väckte hjärtat... vi låg och surrade och tillslut klev vi upp och duschade, sedan åt vi frukost på cafét på andra sidan vägen =) Hur mysigt som helst...
Sedan åkte vi på affärn och handlade lite ... åkte hem och satte igång med knäcken... första satsen gjorde jag på spisen och brände fast hela skiten!!!!!!! Andra och tredje satsen gjorde jag i micron och det gick betydligt bättre=) Sedan satte jag i nejlikor i apelsiner och hängde upp och sedan satte vi igång med städningen... Det tog sin lilla tid men nu är allt klart... alla juldukar är på plats och allt annat...

Julgranen kom farmor o farfar med i förrgår och den klädde vi igår, så himla fiiiint ... och nu ligger det lite julklappar där under också... men några till ska dit innan självaste julafton =)

Ikväll fick jag verkligen julstämmning, städningen blev klar, Frazze kom hit och hälsade på... vi åt knäck, pepparkakor och drack glögg... och använde min nya glögg servis... och en massa tända ljus i hela lägenheten... Grabbarna tog även en varsin whiskey i de snygga nyinköpta whiskey glasen... julen är här!!! =)
Har nyss sett klart på en film och tänkte nu borsta tänderna och lägga mig och sova... för imorgon ska jag och älsklingen ner till Sundsvall och handla julmat och de sista julklapparna... de lär ju vara en hyffsad julrush!



Imorgon går jag in i v.33 ... ni får en magbild... =)




Puss o godnatt!


Kommentarer
Postat av: PAPPI

Spara lite Whisky Åt svärfarå

2008-12-23 @ 16:48:44
Postat av: Elin

Hej hallå!! Hoppas allt är bra med dig och magen :-) Har du börjat tänka nåt på förlossningen? Blivit nervös eller så?? :-)

Ha en riktigt bra jul. Hälsa Johan!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback