Imorgon går jag in i v.31







Nu börjar det lägga sig på andra ställen än just magen, HAKAN... =) Men det gör absolut ingenting, vi längtar efter han så himla mkt!


Nätterna börjar bli mindre rolig, drömmer mardrömmar hela tiden =( Vaknar flera gånger i timmen från och med att jag har somnat! Vill inte drömma såhär nå mer =(


Idag har jag gjort klart 3 skolarbeten, skönt som tusan! Plockat på lite här hemma, gått en sväng på byn med hjärtat och gjort god mat här hemma. Har börjat på att bli jätte torr om huden...så nu har jag laddat upp med hudlotion och även salva för mina extremt fnasiga fötter... har börjat få spricker om hälarna, AJ AJ säger jag bara! Så nu ska jag snart slänga mig i duschen och sen ska hjärtat mitt få massera fötterna med salvan!=)

Imorgon blire läkarn vid 9 sen blire inte många knop alls...


Hej så länge!


-Johan, jag älskar dig så! Du är min skatt =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Bilden rakt framifrån ser helt overklig ut! Som en photoshop bild. :D haha. Men du är så fin!

Postat av: Lina

Åhh så stor å fin magen din blir, nu är de inte långt kvar för dig alltså! :) Allt bra annars?

2008-12-08 @ 22:45:35
URL: http://liinabergman.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vilken stor och fin mage du har.. Känner igen det där med mardrömmar. Inte alls kul. Hoppas allt är bra annars.

Ha det gott!!

2008-12-09 @ 08:45:35
URL: http://eljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback