God Jul!

Dagen gick över all förväntan riktigt bra, trodde det skulle va omänskliga köer överallt ute i birsta men de vare inte... visst va de mkt folk men helt ok!

Ikväll har jag och hjärtat gjort våran första julskinka ihop...och den blev så jäääkla god! Med lite senap och nejlikor så... =) Åååå de va så mysigt.

Det har varit folk här ikväll och spelat bingolotto, Patrik, Viktoria och hennes lillebror, Blomman, Kempe och en till....men dock utan vinst. Sandra kom hit en sväng med en liten julblomma, vi har ju inte setts på evigheter! Så himla kul o ses!
Har suttit här hemma, med tända ljus överallt, julgranen tänd med alla julklappar under, glögg, pepparkakor, knäck, godis och doften av julskinka i ugnen och en såndär riktig bingo-lotto-penna-stämpel i handen, nu kan vi snacka julstämmning på hög nivå... =D

Morgon dagen kommer bli intensiv... Först en tidig frukost med hjärtat, öpnna våra julklappar... Sen ner till Ljunga till farmor o farfar på julgröt och öppna julklappar, sen hem och byta om och åka och jobba från halv 3 till 9, sen ner med älsklingen till ljunga och fira jul hos mammi o pappi... och sova kvar där, och sen vipps är det Juldagen och jag blir 21 år, mer paket =) Men dock ingen mittis, dels för att jag börjar bli så trött och slut och börjar känna mig plumsig och klumpig... och jag börjar jobba 7 på annandagen...


Nej, nu ska jag skjussa hem några av grabbarna som e kvar.... Sen blire natta...


Ha en riktig god jul allesammans!!!!!

Kommentarer
Postat av: johan

Du glömde Acke..! Men iaf, ikväll var bland dom bästa kvällarna. Du älskling!!!!!!!!!!! Och några av dom närmsta barndomsvännerna. Fan va kul vi hade. Allt var på topp! =) Känns som en riktigt kanonledighet det här. Jag ser även fram emot ljung imorgon (julafton) med din familj. Allt känns så rätt. Så perfekt! Aldrig har jag haft den här känslan innan. Jag älskar dig och allt som hör till dig. Jag tror alla älskar dig, ingan kan låta bli. Du är bäst och så är det bara, och kommer alltid att vara. Jag är så glad jag får uppleva dig. Du är allt alla saknar. Min pussgumma!! Nu kommer jag under täcket med dig. Längtar! God Jul gott nytt världens bästa tjej, min tjej!

2008-12-24 @ 00:57:33
Postat av: ak

Ja jag ska pussa på Neo från du :D God jul på er med, och jag hoppas vi ses nånting snart!

Postat av: Elin

Hej! Klockan är nu 01.06, detta betyder att du blir ett år äldre. Grattis och God Jul lillen. :) Ser här nedan att du har världens charmigaste kille.. Lyllo dig. ;) Puss gumman.

2008-12-25 @ 01:06:59
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Malin

GRATTIS i efterskott! Hoppas du hade det bra.. Kramar

2008-12-27 @ 09:33:08
URL: http://genombrott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback