Fredag kväll.

Oj vad härligt de va på badhuset i Ö-sund. Dom hade byggt om det så himla bra! 50 spänn extra om man vill ha fri tillgång till relaxavdelningen, och de vare värt, big time! Lite läskigt folk där inne, men de får man väl tåla??=P Som när vi skulle gå in i den turkiska bastun...så sitter det två nakna, äldre män där inne... vi går in och ska sätta oss... så säger den ena plötsligt..."Här inne får man inte ha några badbyxor...", vi skrattade och gick ut! Vad hade det gjort om vi satt där inne i nån minut med badkläder på??? Haha, jag säger då det!=)
Men det va hur som helst hur mysigt som helst...

På vägen hem stannade vi till på mcdonalds... innan vi åkte hem i blixthalkan! På vägen hem, så lyssnade vi på p3... har folk fortfarande inte släppt det där med lucian????? Att det är så synd om killen som blir "mobbad" för att han ställer upp som kandidat i lucian på skolan, men nu har han tydligen hoppat av pgr av att så många människor trakasserade honom osv?  Och på radion pratade man om "vuxenansvar", " alla ska få ställa upp som luciakandidater oavsett kön" MEN KOM IGEN!!!!!!!!!!!!  Är det bara jag eller håller allt på att gå över styr??? Varför ska en kille vara lucia??? Ska vi ändra på allt nuförtiden??? Lucia är en kvinna och låt så förbli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är så fruktansvärt löjligt och fjolligt så jag tror jag dör!



Johan, han sover som en stock redan, och det har han gjort ett tag nu... och jag är inte ett dugg trött...men borde väl hoppa i säng snart för imorgon kl 9 ska jag följa med Karin till Sveg på dollar och kika lite...=)




Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Håller me dig till 100% om luciasnacket.......

2008-12-13 @ 09:28:08
Postat av: Ang. badkläder i bastun

Regler för relaxen på Storsjöbadet:



http://www.ostersund.se/fritidkultur/storsjobadet/relaxen/trivselochtrygghetparelaxen.4.6206f665119bf511be4800020987.html

2008-12-20 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback