Återigen BLOGGDESIGN!

Men är det ingen som vill hjälpa mig med bloggdesignen??? Snälla rara söta!



Blev ingen thaimat, vi åt afterwork på mittis istället, och efter det köpte vi oss en stor godispåse, traskade sedan vidare in på apoteket och köpte nässpray (!!!!) och därefter hem! Har kikat på Idol nu... har inte sett det på flera veckor, intresserar mig inte sådär jätte mkt längre, det blir så långdraget tillslut!

Imorgon ska Johan på julbord på mittis och jag ska då åka ner till Ljunga, till mammi och moffen och umgås... äta mat och titta på dansbandsgalan...haha... det stora lördagsnöjet! Dricka lite glögg och äta pepparkakor också...

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket...är trött som en gnu! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÅT THAIMAT IDAG :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback