1 december

Oh my... imorgon går jag in i v.30. Det betyder att det är 10 veckor kvar tills den 16 feberuari, och det är ju det magiska datumet vi har fått för lillen... det kan till och med bli tidigare.
Jag längtar så nå enormt =)


Helgen har varit bra, men intensiv! I fredags for vi som sagt till Sundsvall, handlade julsaker och julpynt (alldeles för mkt), julklappar, lite saker till oss själva, och en ny hylla och krokar till toaletten och lite kläder till lillen... =)
Sedan åkte vi hemöver, kastade oss i duschen, så kom mamma o pappa hit... när vi äntligen blev klar åkte vi ner på forsön en sväng innan vi åkte till knutis... käkade mat och såg Jack Action, dom va skit duktiga!=) Men hela kalaset blev lite för långdraget för min del, jag va helt slut efter allt spring hela dagen... och att sedan stå/sitta och trängas i flera timmar med fulla människor blir lite långdraget som sagt...
Jag fick iallafall veta att en person som jag visste hette Lina, va en helt annan Lina än vad jag trodde, haha! Världen är bra liten alltså!=) De va skoj...

Lördagen, tvingade jag Johan att hjälpa till och julpynta det sista, det fick han göra samtidigt som han sprang på toan var femte minut och spydde galla =P Vid 6 kom Helené, Roger och Elton hit på middag. Vi bjöd på bakad potatis, älgkött, fetaostsallad och vitlökssmör... MUMMA!!! Jag tror det va uppskattat=P
Sedan mös vi på, grabbarna drack lite shots och öl, och jag och Helené satt mest och pratade bebis och förlossning=D Nu längtar man ännu mer när man har fått snusa på bebis en hel kväll... Elton och Johan blev tjenisar... åå jag blev alldeles rörd när Johan gullade med Elton, och sen dom åkte hem har han inte pratat om ngt annat än hur söt Elton är och hur mkt han längtar efter våran lille =D
Efter att dom hade åkt hem runt tio så stöp jag i säng... helt färdig efter all julstädning och mat...=) Johan gick på mittis han... vid halv 3 ringde jag och tyckte han kunde ta och komma hem... och det gjorde han =)

Klockan 6 ringde larmet och vid 7 började jag jobba... delad tur. Jag och hjärtat åt en lite finare middag på mittis vid halv 4 innan jag började jobba vid halv fem igen... kom hem vid halv tio igårkväll... och vi stöp i säng igen... och nu är klockan halv tolv på förmiddagen och jag sitter fortfarande i pyamas!=)
Idag blir det att räkna matte och ta d lungt... tänker inte ens diska, det överlåter jag till min sambo!


Det va allt för idag! På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback