Surströmming.

Imorse tio ringde mammi och ville jag skulle följa med och handla. Så gjorde jag det, och följde med hem till ljunga. Har sovit, tittat på film, tagit en dusch, mått illa, ännu mer illa.... Försökt ätit ngt, ja så har min dag sett ut. Nu mår jag någorlunda bättre, har dragit på mig en söt klänning och leggings och sminkat mig lite.
Sitter nu och väntar på att Johan ska komma...
Moffen kom precis, pappi och flygarn kommer väl snart också. Dom har varit på HD-träff i östersund idag nämligen...
FLygarn, som han kallas, en ganska så otrolig man... har glidit runt i världen helt ensam på 80-talet eller om de va 70 talet, med bara flygstolspengar.... i australien, usa, asien.... you name it... i flera år... kom tillbaka, alldels brun skrynklig, långt skägg och nå trasor, haha!
Vet ni vad han är idag? Flyg pilot, han kör de största jumbojeten runt om i världen... Och han bor i lilla ytterhogdahl.... ganska otroligt.... =)

Även Kristin kommer, hade tänkt ringa Sandra, men läste på facebook att hon va på kräftskiva.... Och har för mig att hon inte äter surströmming.... ?? Näe, nu ska jag åka och hämta syrran....


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

Postat av: AK

Nu är det för länge sen vi träffas igen! haha same as always. Måste ändra på det, puss!

2008-08-26 @ 08:13:57
URL: http://annaK.bloggaggratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback