Näspray.

Ja, jag kan inte vara utan min näspray, verkligen inte då jag ska sova iallafall.
Och naturligtvis glömde jag min väska i Johannas bil idag, MED MIN NÄSPRAY... =*(
Ska snart väcka Johan och gå bort till Viktoria och låna en av henne, helt sjukt.
Finns det nå värre än att vakna på natten, att man är helt täppt i näsan, krut-torr i munnen och inte sedan kunna somna om pgr av det ???????? Tro mig, jag har testat att vara utan, då tog jag hetvatten med salt och hällde genom ena näsborren, tro ni det hjälpte? Icke.

har ni nått annat förslag? (saltvatten funkar inte, vara utan i 2-3 dagar funkar INTE).


Kommentarer
Postat av: Helené

Vilka problem ;)



Du, vi måste ta o ses väldigt snart tycker ja :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback