Kär & galen.

Är vad jag är =)

Jobbat kvällen, gick super bra!
Är så himla sugen på nått att äta, gjorde iordning varma koppen, men USCH va äckligt, lite youghurt men blå va äckligt och nu ska jag koka pasta. (Hur bra är det såhär sent på kvällen att äta kolhydrater???) Men låt gå... Jag är ju sugen så.



Inte långt kvar till flytten nu, ÅÅÅÅÅÅ vad jag lääääängta. Vara med min älskling varje dag, pussa på han varje kväll innan jag somnar in, kunna lukta på hans kudde när jag vill, när han är och jobbar.... =D Min lille gullock.


Nej, vet ni vad, nu ska jag se till pastavattnet, äta det, packa lite inför helgen, då jag eventuellt åker upp till Ånge, om jag kan lifta med AK, Neo & Kicken, bara hon svarar nångång =P Men först ska jag jobba dagen imorrn. 


Godnatti. Kärlek till dig Johan, från oss båda =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback