Hjärtljud.

Inatt sov vi våran första natt i lägenheten, fast dock inte i nya sängen utan på en uppblåsbar madrass... Så mysigt =)
Kommer bli så himla fint när vi får iordning allt, jag stormtrivs redan!!!!!!!

Vi har flyttat alla saker från Johans lägenhet nu. Imorse åkte vi ner till stan, åt på kina sedan gick vi upp på mvc och lyssnade på den lilles hjärtljud inne i magen... oj vilken känsla, jag kunde inte sluta skratta!!! =D Allt lät bra, precis som det ska vara.... =) Nu inser jag nog mer att jag har en bebis i magen... helt underbart.

Sedan åkte vi hem hit till lägenheten, till syrran och mammi. Sen åkte vi till IKEA och bestämde oss för sängstommen och madresserna vi ska ha, och lite mer saker, såsom lampor, mattor, krokar, byrå, krukor, kuddöverdrag och lite sånt...Vi ska även köpa helt nya täcken och kuddar =)
Sedan tog vi oss en svängom inne på birstacity . . . Letade lite kläder men hittade inte ett jota, men va så trött också... Nu har jag packat ner allt i flyttlådor hit och dit, och äntligen är allt klart... Allt ska med imorgon...


Imorgon kommer pappi hit ner med släpvagnen... då ska vi på IKEA igen och införskaffa allt, sedan brummar vi upp till Ånge med allt... Gud va jag längtar tills allt e färdigt =)



Nej, nu ska jag lägga mig i sängen... Hejdå!!!




 


Kommentarer
Postat av: Helené

Åkt till Birsta utan o komma hit o hälsa på? Hmm ;) Inte snällt!



Ringde härrom dagen, men inge svar som vanligt :P Ringer dej i morron i stället, jag vill höra allt om hjärtljuden :D Underbart!!!

Postat av: Angelica

Jag såg er på stan idag! Men det kopplade inte först att det var ni och sen var ni borta. Gooosmage!! :D

2008-08-26 @ 21:31:57
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback