åååååååå

Sitter nu i Ånge och tittar ut genom fönstret på det fantastiska vädret.... (?)
Väntar på mamma o syrran ska plocka upp mig så vi kan börja rulla ner mot Sundsvall. Ska nämligen jobba natt ikväll och även imorgon... Inget jag direkt ser framemot, men nu äre bara dom har två nätterna sen så...

Helgen ha varit bra, va på nån fest i typ en halvtimme om ens de, då jag tillslut bad Johan och ringa sin mamma så hon fick hämta mig. Johan stannade kvar och jag åkte hem till Agneta & Lasse och tittade på tv och fikade tills vi hämtade Johan igen, klockan tolv =P
Sen har jag umgåtts med Sandra en del, käkat mat, kikat på film och surat lite skit, väldans trevligt.


Till helgen börjar vi och flytta btw, WEEEHOOOO!


Nej, nu får det vara bra! Ska ta och ringa mammi o syrran o fråga vart dom är egentligen, dom kommer ju aldrig!


Johan, min kärlek till dig är obeskrivlig...åååååå du e så bäst och oj va mysigt de va igår =P LOOOOOVE yoooouuu

Kommentarer
Postat av: Joooohaaaaan

Pallra dig tillbaka snygging jag saknar dig redan!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback