Hur allt...

En trevlig morgon kan lätt utbytas mot en mindre trevligt morgon.
Jag önskar att jag inte va så impulsiv, explosiv och att jag kunde tänka till innan jag vräker ur mig. Alla par bråkar väl, men att göra det framför sina barn tycker jag är vidrigt... Jag/vi får sån otroligt ångest efteråt så det är inte sant. Men ibland kan man inte kontrollera sig. Men man känner sig som världens sämsta förälder....



3 veckor och 2 dagar kvar till BF, bebben får gärna titta ut tidigare, för det är otroligt tungt! Det ilar, svider och värker "där nere", iscias, svårt att andas, vaknar hela tiden på nätterna för att antingen kissa eller byta ställning samtidigt som ischiasen gör sig påmind, trött, grinig, ont i fötterna.... undra om jag glömde något? Usch, kan inte komma ihåg att de va såhär jobbigt när jag väntade Troy, men man glömmer väl, annars skulle man inte vara gravid igen! :) Och i slutändan är det ju värt det, men just nu vill jag bara att de ska vara över.



BB-väskan är packad, sängen bäddad och jaa... tror vi har förberett allt! Så på lördag får han gärna komma den lilla krabaten! En väldigt livlig krabat som har hicka flera gånger om dagen, väldigt lustigt :)




Johan o Dojje är ute på äventyr så jag ska få vila lite... men det är ju tvätt och plock o grejjer överallt... men ögonen går i kors, då sömnen som sagt inte är den bästa! Iallafall så ligger jag högt över på kurvan, så vi kanske får en jätte baby... haha, men det behövde inte vara så sa barnmorskan men... magen är väldigt stor! Åh vi är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback