Snart över.

Elin; Ja Troy började med napp då han var cirka 10 månader, hade den lite då och då... men inte jämt. Nu har han den inte alls. Och inget annat heller. Han har bara haft den andra tutten.... :)
Denna gång ska jag ta med napp och snuttefilt på BB, för det underlättar sååå många gånger! Dom säger ju på BB att man inte ska ge nappen för det kan förstöra sugtekniken på bröstet, men de tror jag vad jag vill om.


Ja, idag har vi varit ute med Bon o Maria, vart o fikat o myst på. Liten sover nu sött och Johan är hos Patrik och roar sig. Själv sitter jag med datorn i knät samtidigt som en film går på, helt värdelös.
Jag är trött som en åsna trots att jag har haft sovmorgon sen i onsdags... och blivit omhändertagen på alla möjliga vis, är ändå trött.
Längtar till nästa helg då jag ska ha en heldag i stan helt själv. Ska köpa vårjacka åt Troy, och lite bebiskläder :)


Idag när vi rensade vinden tog jag upp en påse med prylar i, medans jag håller den känner jag att det rör sig där i och prasslar, jag slänger påsen på golver och vi hör ett pipande ljud, en råtta alltså. Jag och Johan tog snabbt upp Troy och halvsprang ut därifrån, så jävla vidrigt!!!!!!!!!! Vi hann med 3 kartonger av 2398209382.... har ingen lust alls att gå upp dit igen.



Näe, nu kraschar jag i sängen... är helt färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback