Till dig Johan.

Till dig Johan.

Från första gången vi träffades och pratade så har vi suttit ihop, det har varit både upp och ner men vi har kämpat och klarat oss igenom de svåra faserna.
Inte fören jag träffade dig fick jag veta vad riktigt kärlek var, nyförälskelsen som övergår till något djupare, svårare och mer komplicerad, men så otroligt stark!
Du är världens bästa pappa, du är världens bästa sambo!!!!!! Du tar hand om oss som ingen annan kan. Tack för att du står ut med mig och mitt humör, att du står ut med att jag ibland bara vill ligga i sängen för att jag är så otroligt trött, att du accepterar det. Tack för att du visar dina känslor, torkar mina tårar, visar förståelse, visar dig svag, visar dig stark och tack för att du är du, bara du och att du älskar mig för den jag är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback