Prylar.

Jag har tänkt lite på vad vi behöver köpa för prylar och saker innan bebisen kommer, mkt har vi ju sedan Troy va bebis, såsom säng, vagga, skötbord med mera.

Det vi behöver det jag kan komma på nu är...

* Syskonvagn

* Ny skötväska, den vi har är utsliten

Ja, ngt mer kan jag inte komma på? Bilbarnstolen sålde vi, men ska låna Bons gamla, perfekt!


Jag är stensäker på att vi har en liten gosse i magen :) <3, så nå mkt kläder behöver ju inte heller köpa, då vi har kartongvis med kläder från Troy när han va liten, och jag menar, hur länge använder dom kläderna i strl 50/56, man överdriver egentligen när man handlar kläder, Troy har inte ens använt alla kläder och på en del kläder sitter prislapparna kvar på. Och får vi en liten prinsessa, ja då får vi handla rosa o rött, men kan ändå använda mkt av de Troy hade :)

Vi var ju på ultraljudet, men jag va i vecka 16, inte vecka 18-19 som jag trodde! Så istället för bf 28 maj så fick vi den 11 juni, så vi måste tillbaka på ultraljud nästa fredag, för att kunna göra ultraljudet komplett, då man måste vara i minst v 18. Spännande!! :) Va helt underbart att se den lilla krabaten sprattla runt där inne! <3



Troy har varit på dagis idag en sväng, längesen sist! Jätte ledsen när jag for men de hade gått bra hela dagen! <3 Mammas stora pojke, han är de finaste jag vet! Jag älskar allt med Troy, han är så go så jag ibland vill ta en tugga av han! Lillkusen! Tog och klippte hans lugg igår, hehe... låter alltid Troy hålla i en trubbig och slö sax, när jag klipper naglarna så brukar det gå bra, gjorde samma sak igår när jag skulle klippa luggen, så försökte han att klippa sig själv i håret, hoppas han INTE kommer på hur man ska göra.... :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback