Fin va?=)

Fin blogg jag har nu va? Snälla Anna på annasara.net har fixat den, tack tack :)



Troy har nu fått sin bilsäng och han sover så sött inne på sitt rum i sin nya säng :) Efter 2sagor slockna han som en stock :) Gofisen, storpojken!

Imorgon vankas de jobb 7-17, jobb även fre, lör & söndag, kanon! Johan åker imorgon så mamma o pappa kommer upp och passar Troy medans jag jobbar i helgen.


Vi väntar ett telefonsamtal nu om en lägenhet, personen som bor där ska lämna svar senast fredag om han vill säga upp den eller inte, HOPPAS att han gör det, jag ska hålla alla mina fingrar och tår för att vi får den. Fy satan i gatan vad perfekt de vore. Den ligger i Haga, på första våningen, nyrenoverad, inglasad balkong och den är på 110kvm, det  vore så jävla pefekt så de finns inte! Blir uppriktigt ledsen om vi inte får den.


Jag känner parveln mer och mer där inne, dock inga sparkar än, bara små små rörelser. Längtar tills de riktiga sparkarna kommer :) Tog ner en kartong med kläder i strl 50/56 sen Troy va liten bebis. Åh huga, man glömmer hur liten han har varit. Inte klokt egentligen.



Nej, nu ska jag hoppa i säng så jag tar mig upp på jobb imorrn :)


Sov gott världen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback