En Pojke <3

Jag hade rätt, vi ska få en liten pojke till <3 Lyckan är total!!!!!!!!! Allt såg så fint ut, han sprattla och for runt där inne i magen :) 11 juni är han beräknad att komma. Efter ultraljudet i fredags åkte vi och handlade den första bodyn, eller det blev två, plus en liten mössa och söta små byxor :) Vi är så lyckliga så ni kan inte tro. Eftersom jag är så impulsiv så skrev jag direkt på facebook, tom med vad han kanske ska heta, så jag kan lika gärna skriva det här. Han ska nog få heta Jace, man uttalar det Jayce. Men vem vet, han kanske ser ut att heta något helt annat när han kommer ut :) Men just nu kallar vi han för Jace. Som Troy, han såg ut som en Mowgli när han kom, men sen såg han ut som Troy ändå :)

Här har ni en bild på vårat lilla mirakel <3




Vi handlade även en ny mössa åt Troy, från Naturkompaniet, och ett par riktiga ullvantar, dyrt men gud så värt det!!!!!

Igår städade vi hela dagen, HELA dagen. Sedan på  kvällen hade jag en sådan ischias så jag trodde jag skulle bryta ihop, jag haltade, grät när jag skulle sätta mig eller lägga mig ner. Så jag och Johan har sagt det nu, att vi städar och donar BARA när han är hemma, annars går det inte. Jävla nerv!

Idag åker Johan på jobb igen och på onsdag åker han och hela hans firma till Spanien! Så han kommer hem nästa måndag igen!
Vi börjar se lite ljus i lägenhets sökande, HOPPAS HOPPAS!


Hej!





Kommentarer
Postat av: Elin

Blir ni kvar här i ånge eller flyttar ni till sundsvall?

Postat av: Jessica

ååh, ja vi åkte också å köpte lite smått i pojk kläder, så mydigt!! jag tar fram dom hela tiden och pillar på dom, hahaha!!!! det är så mysigt och jag vill att han ska komma ut nu!!!!!

2011-01-17 @ 09:58:01
URL: http://jessicab87.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Åh, mys! Jätte, jättegrattis till er alla tre!

2011-01-17 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback