Radhus.

Tack för alla fina kommentarer :) Ja, men jag har inte bara stor mage, jag har blivit fet igen också. Sammanlagt sedan i somras har jag gått upp 14,5kg. Från 59,5 till 74 pannor. Och det är inte bara bebisen ska jag få be och tala om. Det är resultatet av INGEN träning, godis flera dagar i veckan, äta när man är rastlös, tröstäta... you name it. Och för nån dag sen tog jag tjuren vid hornen och begrav mig ut med Johanna o skulle gå forsön runt, sedan var det kört hela kvällen, kunde inte stå, sitta eller ligga utan att det kändes som att någon stack en kniv på högra sidan svanken + skinkan. Igår hos sjukgymnasten fick jag rådet att röra på mig så pass mkt jag kan, ok... en kvart då alltså? Inte städa mer än nödvändigt och inte bära Troy mer än nödvändigt... ja okej, får se hur länge de går då. Johan hörde du det? JAG behövde inte städa mer än nödvändigt ;)
Sedan fick jag en massa övningar jag ska göra hemma, väldigt skeptisk till dom när jag höll på att avlida av smärta när jag gjorde dom hos henne. Well, sedan fick jag testa tns plattor, vilken inte funkade ett dyft :) Visst är jag positiv? Kanske inte, men därimot ärlig.

Snart ska jag hämta liten på dagis, sedan går vi raka vägen till bvc för lite vägning och mätning, måste vara över ett halvår sedan vi var där sist, ganska precis. Stor pojken min! <3
Imorgon kommer pappa Johan från Oslo runt tolv och plockar upp mig o Dojje, lämnar av Dojje hos Maria o Bon och far vidare till Skönsmon och tittar på ett radhus, som vi hoppas är fint och att VI får det.
Därefter åker vi ut till drakborgen allihopa :) Så ser helgen ut, hur ser eran ut?

Kommentarer
Postat av: Mari

Som du har sagt till mig om vikten, du kommer gå ner allt sedan när lillen har kommit ut..

Men ja vet precis vad du går igenom, man mår skit när man ser att man går upp när man äntligen lyckats gått ner..

Men du kommer gå ner allt sen!

Kramar

Postat av: Jessica

hoppas verkligen ni får radhuset...!!!



hmm, helgen..... massa mys, pulkåkning, någon skogspromenad med vovvarna, ännu mera mys. :) Hoppas jag på iaf...!! :)

2011-02-04 @ 15:42:24
URL: http://jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback