Ont.

Jamen då va det dags igår igen då! Ner på primären med våran lilla hjärta som hade det jobbigt att andas. Visste ju att det va förkylningsastma. Läkarn blev nästan förbannad när han fick höra att när jag hade sagt till första gången här på vårdcentralen i Ånge att vi ville ha en såndär mask man har hemma för astma, så hade dom aldrig hört talas om någon sådan och visste inte vad jag pratade om. Även fast inte denna läkare igår på akuten, ska behöva skriva ut sånna grejjer vid akutbesök så gjorde han det. Han va helt underbar, sånna läkare växer inte på träd ska jag få be att tala om. Troy fick även pencilin då han sänka va så hög.
Masken ville han inte släppa, då han kände hur det underlättade. Och varje gång vi använder den hemma vill han inte släppa den, han är så himla duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi sov kvar i stan och åkte hem nu mitt på dagen. Hemma har vi inte gjort mkt. Agneta va hit en sväng, va snäll o gick o handlade lite åt oss. Sedan när jag skulle göra välling inser jag att jag har glömt den i sundsvall, SKIT. Snälla Karin fick åka å köpa det åt oss.
Imorgon ska jag bädda ner Dojje i vagnen när han ska sova så vi får lite frisk luft. Ska köpa alla saker jag ska ha till bakningen, tårtgrejjerna köper jag på onsdag.




- Vart ska jag placera allt? Hjärtat slits i tusen bitar. "Closer"


Kommentarer
Postat av: Jessica

va sjukt att ni otne fått mask innan!!! min brorson har också förkyldingsastma, dom har mask hemma, det är ju asviktigt när man har långt till ett sjukhus dessutom!! <fy fan för att dom har nekat er! Hoppas lillhjärtat blir piggare nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback