1 vecka.

Ja hörrni, alltså jag hade inte gått ner allt de där på 1 vecka, utan på 2 veckor :)
Och Jessica, jag bantar som sagt inte, jag äter halva tallriken med sallad, dricker vatten istället för dricka, inget socker under veckorna, unnar mig en dag i veckan, äter ändå en macka till kvällsfika liksom. Så ingen bantning så länge jag ammar som sagt :)

Idag har Dojje varit med sin farmor, faster o kusin o badat, kul för Dojje att få göra ngt sånt, han älskar att bada :) Jag o Max stannade hemma vi, eller vi gick ner på stan en sväng, uträttade lite ärenden, åt en lunch o gick hem igen. Vi kom hem samtidigt som Dojjs, som hade haft det ljuvligt :) Dojjs somnade rätt fort, sedan kom mamma förbi o passade barnen plus Agneta, så jag fick träna :) Behövligt!

Lax o ungsgratinerade grönsaker stod på menyn till lunch! Dock korv o makkisar te Troy, vad annars?;)
Imorgon natt kommer älskade Johan hem, jag  L Ä N G T A R! På fredag ska vi fira våran förlovningsdag lite tidigt, då den är på måndag. 2 år som förlovade! De blir mys och god mat ute på stan nånstans, barnen följer med förstårs :)

Max går nu upp i vikt som vanligt igen, måste ha varit nå tillfälligt bara, så skönt! Dock har han kvar sin hemska hosta :(
Vad mer har jag att berätta? Jo, förut när mamma va här va hon snäll o plockade av bordet efter middagen, när jag sedan ska ställa in de jag hade handlat på affärn o tänker att gud så skönt de ska bli att sätta sig i soffan sen, bara jag ställt in mjölken..vad ser jag när jag öppnar kylskåpet? Jo, mamma har lagt en soyaflaska, med korken öppen så det har runnit soya i HELA kylskåpet, ner i fryssen, mellan listerna, det bara rinner ner fulla golvet ..överallt.,,., jag torka o torka o torka, ju mer jag torka ju mer soya blev det kändes det som... ngt less jaaaa!
Men de gick ju det med....


Båda barnen sover, jag ska snart joina dom jag med. Jag är dålig på bilder, jag vet... men det kommer, när jag har tid lust och ork!

HejDå!

Kommentarer
Postat av: Jessica

nä, jag ammar ju också, därför jag fuderar mycket över maten, då jag hade mycket övervikt innan också. att om jag fyller upp halva tallriken med sallad å resten mat, dricker vatten å inget godis, å äter frukost, lunch, mellis, liddag å kvällen, men mindre portioner bara, då borde de ju vara OK tycker jag..? eftersom jag försöker äta "normala" portioner å inte ta massa extra bara för att de är gott hela tiden....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback