Presentera mig själv.

Dag 01 – Presentera mig själv

 

 

Jag heter Therese, är 22 år, 23 på juldagen, bor i Ånge med min familj. Jag är uppvuxen i Johannisberg, där jag bodde med min mamma, pappa & syster. Hade den bästa uppväxten man kan ha!!!!! Tog studenten 06 efter 3 år på barn & fritidsprogrammet, därefter har jag jobbat extra som vårdbiträde inom vården. Jag bodde också under en kort tid i Oslo, där jag arbetade på hotell, dagis och på lager. Trivdes inte så vidare mkt så jag flyttade hem rätt snabbt. När jag kom hem skaffade jag mig en lägenhet i Fränsta, där blev jag inte så långvarig utan flyttade ner till Hudiksvall för att "vila upp mig lite". Det är den bästa livsinventering jag har gjort, en sådan borde alla göra, utan problem eller med! Jag har varit busig, hopplös och en otroligt revoltande tonåring, har alltid gått min egen väg, alltid velat prova farliga saker, som är utanför det vanliga, den där kicken ni vet... när man kör 200km/h eller dylikt... det är den jag har gillat!

Efter min vistelse i Hudik flyttade jag hem till Johannisberg i nån månad, köpte därefter en lägenhet i Haga i Sundsvall, började studera till undersköterska. I samma veva som jag skrev på kontrakt för lägenheten blev jag ihop med Johan! Bodde i min lägenhet i ett halvår innan jag sålde den och hamnade återigen i Ånge, haha. Jag blev gravid och den 10 feberuari 09 kom världen finaste Troy ut till världen!!!!!!!!!! Från den dagen har mitt liv ändrats dramatiskt, livet fick äntligen´en mening!!!!!!!!! Sedan var jag mammaledig i nästan 1,5 år, därefter har jag studerat på komvux för framtida studier på högskola då jag vill läsa till socialpedagog. Jag arbetar också extra som undersköterska på hemtjänsten här i Ånge. Vi väntar också tillökning, och h*n är beräknad i slutet av maj. Vi söker också för fullt lägenhet i Sundsvall.

 

 

Det var allt för idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback