Pizza!

Ja, vi fick åka hem från stan igen. Troy kräktes en gång till. Så det blev till att åka på vårdcentralen! Uttorkad va han inte, sänkan va inte som den skulle, men de berodde på virus i kroppen.
Han äter fortfarande inte som han ska, diareen är kvar men inte lika illa som det har varit, nu är det inte 20 blöjor om dagen utan 1, får vara glad för det. Men nu är det hosta och snor som hägrar istället. Huga, tycker så himla synd om han så de finns inte!

Idag har jag unnat mig pizza och godis! Vågen visar nu under 60kg, så jag tyckte jag va värd det :) Har dock inte blivit nå träning alls nu under veckan då inte Johan har varit hemma. Men ska ta mig en joggingrunda imorgon innan jag ska med tåget till stan. Emma är nämligen hemma, och vi ska ta oss en krogrunda i stan! Ska bli sjukt skoj :D Är sååå taggad! Längesen nu....


Ska bli bättre på att lägga upp bilder, men jag har varken tid eller ork till det....


Nu ska jag mysa med Johan! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback