Onsdag.

Blir stan imorgon istället. Blev tvungen att åka upp på skolan och fixa lite saker, nu äre bara att hårdplugga 2 st 200poängs kurser, dock inte hela. Men dock! Men det är ganska intressant!


Lite vill ha mer, det är jag i ett nötskal det! Man blir aldrig nöjd. Har en såndär dag då jag känner mig obekväm och smutsig i allt. Känner mig uppblåst och vill bara dra täcket över huvet. Känner mig fet och blek och äcklig. Självförtroendet är i botten!!!!!! Har inte kunnat träna på 3 veckor heller, säkert mkt därför jag känner såhär.



Imorgon ska jag äta sallad, sallad och sa jag sallad?


Nu ska jag krypa ner bredvid mitt älskade lilltroll, min älskling... min min min brunögda lilla guldklimp!

GodNatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ingen fara, du sa inget dumt alls=) Jasså, var det så pass att du fick minnesluckor?! Jobbigt! Aja, bilresan behöver du ju inte ha ångest äver ialla fall=) Däremot tycker jag att det är dags för dig att uppdatera bloggen snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback