Fortfarande...

Hjärtat mitt åkte på apoteket föriut och köpte nå klister som man skulle ha på sår/blåssor i munnen och de skulle tydligen ta bort smärtan direkt.. jo tjena! Kliser och alvedon hjälper knappt... har gråtit X antal gånger ikväll... blir det inte de minsta bättre tills imorgon så måste jag ringa VC.


Tvingade mig själv att ta en promenad förut idag, Troy vaknade till vid viadukten och ville absolut inte ligga kvar i vagnen, så jag fick så lov att bära honom hem, samtidigt som jag drog vagnen i den andra handen... träning träning =P Stackarn, jag har knappt pratat med han på hela dagen känns de som... jag kan ju inte!
Har inte haft nå tålamod idag... känns som att allt har gått emot mig! Troy märker nog då jag har dåliga dagar, för då e han också grinig...tvärtom när jag e på strålande humör...då e han också de! Ganska otroligt eller hur! Dom läser av en så bra...


Nu bli de sängen...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Usch då.....dumma blåsor, tror man kan gurgla med zylokain som bedövar en aning, rådfråga DSK:an.....lite bilder på lillprinsen vore inte så dumt....

2009-06-02 @ 22:41:12
Postat av: Ellinor

Det där med att få bära hem känner jag igen. Vilka viljor dom små liven har :)



Klart han känner när du inte är på strålande humör och som den goda son han är så sympatiserar han med morsan :)



Hoppas du slipper värken snart!

2009-06-03 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback