Sjusovare!

Maria, du har nog rätt... jag hoppade bakningen...=) Men man blir ju tokig av att bara gå hemma och inte göra ett skvatt, inte känner man sådär överdrivet många här uppe... och sen så kan ju d slå till när som helst så man vill ju försöka vara hemmaplan också! Kul att du kommenterar, längtar tills ni kommer upp =)

Johan kom hem vid tio på lunch, vi åt frukost..la oss i sängen o tittade på tv tills han skulle åka tillbaka på jobbet igen, jag somnade om som en stock och vaknade runt halv ett...OJSAN....klev upp, plockade undan lite och tog tag i dammsugningen, jag fattar fan inte vart all damm kommer ifrån...poff säger det så är det där... helst i sovrummet..där samlas det mest, usch!
Har smällt i mig en macka och nu sitter jag o väntar på hjärtat, vi tänkte ta oss en skogspromenad... man måste ju få lite frisk luft!

Fick sms från Jenny föut, så himla kul att höra ifrån henne... en mkt speciell person, som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat... ! Synd vi bor 20 mil ifrån varann.. man ses ju aldrig nu.




Elva dagar kvar tills datumet går ut... just nu känner jag inte av nånting av att de skulle vara pågång... bara ischiasen som strålar sönder min vänstra skinka snart .... Nej, nu ska jag göra mig iordning... Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback