Mina bröst.

AJAJAJAJAJ!

Idag, för första gången.. så sved så in i norden när Troy tuttade... tillslut sved så mkt så jag va tvungen att byta bröst. Men det syns ju inget, varken nått sår eller blåsa... nu ikväll började jag få ont i hela bröstet, så nu har jag pumpat ut, men det gör fortfarande ont och det svider!!!!! Va e de för ngt???


Johan klarade ekg-testet galant, så nu väntar vi med spänning att dom ska ringa och säga att han har fått jobbet, jag håller tummarna, stenhårt =)!!!!!!!
Medans han gjorde testet åkte jag o Troy till Bomsikka & fikade och surrade en massa skit, så himla skönt att prata med dig vännen, blir inte så ofta nu!
Sedan kom Johan upp en sväng också, innan vi for till hans farmor, där fick vi fläskpannkaka till lunch och sockerkaka & kakor till efterrätt!! Och sedan brummade vi hem igen... Hemma väntade min pappi.. han ville ha kaffe och träffa Troyye =)


Blev ingen träning ikväll.. jag hade så förbaskat ont... menmen... ingen idé att ha dålig samvete över det...


Imorgon är det fredag, då ska Johan umgås med sina grabbar, jag & Troy ska nog umgås med Marlene & Tindra som det ser ut =) Grilla ska vi nog göra!
På lördag ska vi åka ner till Sundsvall igen, till mamma, pappa o syrran... då ska vi ut och äta på restaurang och mysa till det, jag LÄNGTAR=)


Gud vad jag känner mig tillbakadragen och folkskygg... känns som att jag aldrig har något vettigt att säga till folk, jag har aldrig varit den som pratar för att "prata"... har jag inget att säga så har jag inte det och är tyst istället.. men nu förtiden har jag verkligen inget att säga.
Känns som att jag går mer och mer in i mig själv... gömmer mig bakom nå skal... vet inte riktigt vad det är... känns jobbigt iallafall.

Nu ska jag joina mina pojkar som sover! All min kärlek till dom!!

GOdnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback