Vilket väder!

Igår stannade jag till i  Sundsvall efter Huddik...Handlade lite mat, smink och sådär, mammi o syster gjorde mig sällskap. Kom hem runt 9 nångång... sedan dök jag ner i sängen och somnade på en gång när jag kom hem, va helt slut!
Idag började jag dagen med skrattanfall... jag och Johan vaknade av varandra att vi asgarvade hysteriskt, haha.. jag skrattar bara jag tänker på det... Vid tolv gick jag fram på byn och fikade med AK och Neo. Snackade skit och umgås, måste bli OFTARE, eller va säger du AK?=)

Nu har jag och Johan handlat det sista, har dukat och iordningställt det som går... Mammi, pappi o syster kommer hit på middag nämligen, trevligt!!! Senare blire nog lite fest, Johan har laddat upp med öl serrni....Sen ska syrran sova här, wii.


Nu ska jag vila en stund. Här får ni en bild på lillmagen!=)







Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emmis

snygg äru!! Och go magen, så söt :)

Postat av: Emmis igen..

Jag är hemma i Stöde nu.. Men jag är pank och sjuk! Så jag tror inte det är någon idé att vi ses så du oxå blir sjuk! Jag kommer ev. hem igen om någon vecka, ska vi inte försöka o ses då? Det vore sååå roligt! Nu i slutet av sept är det 1 ÅR SEDAN vi sågs sist. HELT SJUKT vad tiden rinner iväg!! För när du sov hos mig i slutet av sept och vi åkte o kikade på fotboll i torpshammar dagen efter var väl senast vi sågs? Iaf, bredrövligt länge sedan sist!! Hoppas allt är bra med dig.. Jag ringer dig till veckan när jag landat nere i falun så kan vi surra lite! Jag vill höra hur det är med den blivande mamman Therese:) ! puss o kram!

2008-09-20 @ 22:33:35
URL: http://emmish.fjongstock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback