Sundsvall.

Igår va Maria och hälsade på oss i lägenheten och kollade hur vi hade det, fikade 2 bullpåsar och saft=P Eller jag åt väl nästan allt kanske...=) Sen på kvällen, när vi hade gått och lagt oss, började lillen där inne röra på sig rejält.. jag o Johan kände han hur väl som helst =D Vilken kärlek...

Imorse hade jag turen att få åka med Johans mammi och Maria ner till Sundsvall, det är ju såå GULD att slippa tåget, gå från tågstationen och ta bussen upp hit till Haga, man är för bekväm helt enkelt.
Ännu en dag avklarad, nu återstår bara 2, en kväll och en dag...


-Johan, jag älskar dig... du ska bara veta =) Dom här dagarna har varit helt magisk =)


Nu ska jag krypa ner... tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback