Okej.

Idag slog det mig att jag ska bli mamma,  mamma till en liten son=)det bara slog mig... haha... hur häftigt är inte det. Jag håller på att bilda min egen lilla familj...min egen! Känns så himla underbart. Nu är det mindre än hälften kvar tills han kommer, är i 21 veckan nu.... Jag bara läääängtar=)



 
Titta, här ligger han... våran son =)

Idag har jag varit på praktiken, min handledare va sjuk... så jag bara flöt omkring typ... inge roligt. Ja, sen skulle jag ta blodtryck, då står det 1 överläkare, två AT-läkare och två sjuksköterskor och väntar på att jag ska bli klar, jag pumpar upp om och om igen men hör ingenting... jag stressade upp mig när alla dom stod och inspekterade vad jag gjorde och tyckte säkert jag tog lång tid på mig... Jag sa även ifrån om att ta blodprov idag också, fan att jag ska vara så himla harig, inte det att jag tycker det är läskigt utan jag är rädd att göra fel.... Men imorgon ska jag ta tjuren vid hornen och göra det, jag har ju faktiskt gjort det förut....

Onyttig dag idag, en halv pizza till middag, en choklad bit, senare blire idol och sånnadär hårda ostkrokar...crunshies?? Vet inte hur det stavas... =) Usch, måste skärpa mig... jag som är så hård i magen nuförtiden...



Bara två dagar kvar nu sen får jag ÄNTLIGEN åka hem till Ånge och umgås med min älskling, då blire MYS på hög nivå, bara Johan och jag =) Åååååååå vad jag längtar!!!


Nu ska jag kila, hejdå!=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vore kul om du kunde komma o hälsa på mig i min lägenhet =) Hör av dig något till veckan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback