EN DAG TILL.

Jag tror jag kräks. "De vore ju bra om du gick med sjuksyster en dag också"... fel och säga de en vecka innan istället för sista dagen då jag har med mig all packning och allt? Ofta jag vill gå en dag till då jag redan har haft min slutbedömning?
Jag som hade planerat att åka hem idag, städa...mysa och sova hemma =/
Jaja, är ju bara en halv dag så...

SÅ imorgon ska jag gå med en sjuksyrra, gå som en svans efter henne och se vad hon gör på dagarna...wellwell.

Mamma kommer och hämtar mig vid halv tolv, hon ska på intervju och jag ska ner på stan och fixa lite ärenden åt henne medans hon är där =) Sen plockar jag upp henne, sen åker vi hit och städar lite... och efter det åker vi ut till birsta och storhandlar mat...och även en batteri laddare till kamaren...500 spänn går den På=( Tycker det är lite dyrt ja...

Sen ska vi handla ett JÄTTE FINT påslakan sett som vi har sett...hoppas att det är kvar bara... till vaggan... mamma har gjort iordning den... den är så himla fin... ska bli så himla roligt att bädda iordning den.. även om det är ett tag kvar =) hehe. Men vet ni... det är cirka 16 veckor kvar bara... visst låter det inte mkt ? Herregud, det är inte klokt =)


Vad händer i helgen dåe? Jo, imorgon blire inte många knop... dra ihop nå käk med hjärtat och mysa till det! Somna TIDIGT....hoppas jag!
På lördag ska vi storstäda hemma... och sen vid fem blir det middag och sexparty hos Viktoria...de ser jag framemot jätte mkt=)
Och söndag blire bara en slappdag om jag får välja... för sen blire en jobbig vecka med både jobb & plugg...

Näe, nu planerar jag för långt fram!


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, ja jag är rätt djup ;O Mycket lättare att uttrycka mig i skrift... Och, ja.. Det var hett ;D HAHA! Tur mitt budskap går fram o att man förstår lite av det jag skriver iaf ;) PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback