BRIO

Brio va märket på barnvagnen iaf, en ljusblå sådan... ååå jag tittar på den och drömmer mig bort så fort jag e hemma =P hehe.
Har haft praktik ikv, gick helt ok. Imorgon är jag ledig och det ska bli så otroligt otroligt OTROLIGT SKÖNT!!!!!!!!! Känner att jag behöver det!

Tror inte jag har ngt att dela med mig faktiskt...Har praktik tors, fre och lördag kväll, och då på lördag kommer hjärtat hit med bilen och hämtar mig och vagnen och vi åker upp till Ånge =P Sen e jag ledig sön-mån...

Tro vad man ska hitta på imorgon då? Ta en promme kanske, leka med Elin? Det återstår att se.


Nej, nu ska jag borsta tannan, ta bort sminket och krypa ner under täcket och kika på tv.

GodNatt.

Kommentarer
Postat av: Helené

När ska vi ses igen nu då? :) Saknar dej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback