Avund.

Ja, de kan man ju lätt kalla det =)


Igår kväll efter praktiken kom Johan & Maria och hämtade mig, sen åkte vi hem till syrrans lägenhet och hämtade min packning och barnvagnen! Sen begav vi oss mot Ånge, blev mest en massa gravid/bebis snack... =) Så roligt att vi ska ha nästan samtidigt =)...sen droppa vi Maria hos Agneta, stannade till och fikade där ett tag, och sen for vi hem till oss... bara jag och Johan!
Och så skönt som jag har sovit inatt har jag aldrig sovit, I MIN SÄNG, på MIN sambos arm hela natten... vaknade och myste jätte mkt, försökte få han där inne att röra på sig så vi fick känna han...blev nå små små rörelser bara =) Och sedan somnade vi om och klev upp runt elva och for till Johans pappi och hälsade på och fikade. Nu är hjärtat och repar och jag sitter i morgonrocken =P Tänker inte göra många knop idag... väntar på att han ska komma hem så vi kan gå och handla nån mat, blir potatisgratäng, kött och sallad... MUMMA! =)



I fredags va jag hos Helene, Roger och Elton och myste =) Kikade på Idol, film och åt en massa gotta...en massa =D Väl behövligt...Elton har blivit så stor =) Gullgosse!



Nej, nu ska jag ta min från datorn och in till tven och jäsa lite =) Ha en trevlig kväll !

Jag




Maria



Johan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback