Äntligen.

Idag har det gått relativt bra på praktiken, har fått vara med på en elkonvertering, vilket va jätte intressant.
Planerad elkonvertering innebär att man under narkos påverkar hjärtat med elektrisk energi för att ändra hjärtats rytm. Behandlingen tar cirka fem till tio minuter. Lite läskigt va de om jag ska va ärlig, men de va kul =)


Ser framemot morgondagen, då ska jag ha halvtidsbedöming med min handledare och en lärare från komvux i Sundsvall, då dom har sammarbete med Ånge, hade ju vart lite roligare om min lärare från Ånge hade kommit ner, wellwell. Sedan då jag har slutat tar jag bussen ner på stan och åker HEM till Ånge, hem till Johan, min lille älskling... ska pussa på han tills han lessnar!!!!!!!!!!!=) Men de blir inte mkt till vila i helgen heller...

Fredag; Blir lugn..tvätt står på listan!
Lördag; Först dop för Elton i Ljunga, sedan till morfar på 80-års partaj, sedan tar jag o älsklingen bilen ner till Sundsvall igen...
Söndag; Praktik 7-15.30 ... och efter det mys och bio...och sen tar hjärtat tåget hem igen =( *SUCK*



Längtar så in o bomben tills praktiken är över, så vi slipper va ifrån varann såhär... jag verkligen hatar det!!!!!!!!! Lillen vill ju att pappi ska pussa och säga godnatt på magen varje kväll ju... inte genom att jag trycker telefonen mot magen så han får säga det, blir ju inte samma sak ju!!!!!!!!



Nej, nu ska jag dricka o´boy och äta en mackis.... PUSS hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fader Johan

Fan va jag tycker att du är duktig som springer runt på ett sjukhus och kanske inte räddar liv men i närheten. Fast vem vet nån kanske lever längre pga dig! Världens bästa tjej det är du det. Känner på mig att vi kommer få en kanonhelg tillsammans, ännu en gång:) Jag längtar efter dig lillgumma min.. Nu kan man räkna timmarna puss o kram

2008-10-08 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback