Tjock men ändå rätt söt!

Ja, helgen har bestått av sovning och jobb mest....

I fredags jobbade jag kvällen, lite längre än de va tänkt, kom hem och slocknade nästan påengång.
Igår jobbade jag hela dagen, och längre än det va tänkt. Direkt efter jobbet gasade jag och Johan ner till Ljunga och åt en LJUVLIG middag, och drack glögg. Där fick ajg julgardiner av mamma som jag ska ha i köket, kommer bli så fint så =) Fick även massa juldukar, kanon det.

Efter middagen hann vi knappt hem innan både jag och Johan slockna i sängen, vaknade pigg och glad imorse vid 7 och klev upp pch åt frukost, sen sov vi nån timme innan han gick på jobbet, duktiga han tog på sig lite extrajobb=)
Och sedan han har varit på jobbet så har jag satt igång med adventstädningen här hemma, alltså sen halv tio till nu och ändå är bara dammtorningen klar, men därav det värsta är klart. Men det tar längre tid än man tror alltså!!

Jag är inte sådär jätte förtjust i att städa, men när jag väl sätter igång så är jag PETNOGA, för har man väl kommit sig för med det så äre ju lika bra att vara noga, annars äre ju inge roligt och man känner sig inte nöjd alls...


Matten springer efter mig i tankarna hela tiden, usch jag måste sätta mig med den INNAN Tisdag också, då jag har prov. Imorgon kanske?



Magen växer så jag knappt hinner med själv. Nu känner jag ett tryck upp mot revbenen och ibland lägger han sig så han kittlar mig tok mkt... jag tror jag hellre vill att han sparkar till mig hårt än att jag ska bli kittlad av han =P

Det är jätte många som påpekar att "Oj vad stor du är för att bara vara i v.28 "
Nu har så pass många sagt det så jag är lite orolig, tänk om jag växer för fort, eller tänk om det är två eller om det är nå fel... Man får ju alla sorts tankar. Men som tur e ska vi till mvc på Tisdag, så jag får väl fråga då.
Huvudsaken jag känner lillen där inne så är jag nöjd =) Och det gör jag hela tiden =)


Vet ni, ikväll ska mitt hjärta bjuda mig på middag, på knutis =) åååå vad mysigt. Ska försöka att tänka på att tugga maten ordentligt och att njuta av den, jag har en tendens att kasta i mig maten och helst dricka 2 glas vatten/dricka innan jag äter och sen är jag stressad och vill gå hem ... haha! Nej usch...


Nej, nu ska jag diska upp alla glas som ska till baren...


Ha en bra kväll =)

Förresten, vill ni se en bild på lillens söta barnvagn?
Lite dålig bild men det gör  väl inget =)


Hej!



          

Här e vaggan, obäddad och bandet som hänger där uppe ska inte heller va där=)
Den där har jag och syrran legat i, visst e den fin???


  

Och här e jag, ibland kan jag få till det så extremt fult =D

 

Kommentarer
Postat av: AK

Hej gummsi! Det är nog ingen fara med dina söta mage, man ska ju inte jämföra sig med andra, bara man följer sin egen kurva så är det lugnt. Och man har ju en period då den växer så maninte hinner med, men så kan det stå stilla ett tag. Så det är nog inget du behöver oroa dig över :-) Vagnen är ju jätte fin! :-) Syns vi på torsdag nudå? Jaaaa, om jag så ska ta med Neo i barnvagnen o sitta och prata med dig på salongen under tiden du klipper dig, vi SKA träffas :-D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback